ᐉ Лікування пролежнів хірургічним методом в стаціонарі ᐉ

Всі види оперативного лікування

Графік роботи:
сб-нд: 09:00-15:00​​

Прийом здійснюється лише у м. Київ!

ua
Лікування глибоких пролежнів
Домашнє лікування пролежнів часто перетворюється в постійну боротьбу. Головна небезпека стану в тому, що він постійно прогресує і доставляє лежачому хворому додаткові страждання. Якщо вилікувати рани, що з'явилися на тілі людини, яка не може самостійно пересуватися, не вдасться, не відкладайте звернення до кваліфікованого лікаря.

Причини глибоких пролежнів
Виникнення великих ран на тілі лежачого пацієнта викликають різні фактори. Найбільш поширені причини глибоких пролежнів:

1.  Недостатній або неправильний догляд за хворим. Бажано використовувати спеціальні матраци й пристосування. Необхідно регулярно міняти положення людини, стежити за чистотою шкіри, підсушувати або зволожувати шкірні покриви при необхідності.
2.  Постійний тиск або тертя. Виникає через неправильно облаштоване місце для пацієнта, складок одягу або постільної білизни, які тиснуть на м'які тканини.
Незбалансоване харчування. Недостатнє надходження в організм вітамінів і мінералів призводить до зниження імунітету. В такому випадку поширення некрозу відбувається значно швидше.
3.  Деякі хронічні захворювання. Появі глибоких пролежнів навіть при правильному догляді може сприяти цукровий діабет, порушення кровопостачання, атеросклероз і інші патології, при яких спостерігаються проблеми з метаболізмом в клітинах.

Незалежно від причини розвитку захворювання категорично не можна його ігнорувати, оскільки стан хворого поступово буде тільки погіршуватися, а ризик ускладнень - збільшуватися. У будь-якій ситуації ви можете звернутися за консультацією до нашого лікаря.

Коли необхідне лікування пролежнів в стаціонарі?

Великі пролежні 3 і 4 стадії погано піддаються лікуванню в домашніх умовах. У таких випадках не обійтися без допомоги кваліфікованого лікаря. Лікування пролежнів в стаціонарі - краще рішення проблеми, коли рани стали великими.

Звертатися в клініку слід при наявності таких симптомів:

• рани стали великими і глибокими (уражені всі шари шкіри);
  • пролежень стає схожим на кратер з набряклими краями;
  • утворення гною, який добре видно на стінках рани;
  • змінився колір шкіри навколо ураженої ділянки;
  • оголилися кістки (видно на дні рани).

Іноді пацієнти відзначають, що больові відчуття на 3-4 стадії зменшуються. Однак це помилкове полегшення. Відбувається воно з-за відмирання нервових клітин, а не загоєння тканин. Як виглядає пролежень, який можна вилікувати тільки хірургічним шляхом, можна подивитися на фото.

Ігнорувати перераховані симптоми не можна, оскільки при їх появі збільшує ризик розвитку наступних ускладнень:

• гнійний остеомієліт;
  • інфікування підшкірної жирової клітковини;
  • сепсис.

При розвитку ускладнень, зокрема, сепсису, збільшується ризик летального результату. При зараженні крові інфекція швидко поширюється по всьому організму. Лікування ускладнень пролежнів має проводитися виключно під контролем кваліфікованого лікаря.

Особливості лікування глибоких пролежнів

Позбутися від глибоких пролежнів можна тільки хірургічним шляхом. Оперативне лікування глибоких пролежнів проводиться під анестезією в такій послідовності:

1. Лікар видаляє всі некротичні ділянки. Очищає рану від гною.
  2. Проводить антисептичну обробку.
  3. При необхідності робить пересадку шкіри, щоб закрити рану. Цей етап потрібен у випадках, коли рана займає велику площу.
  4. Накладає шви.

Після операції хворий потребує більш ретельного догляду. Необхідно також застосування лікарських препаратів, які запобігають інфікуванню рани та виникненню запального процесу. Комплекс медикаментів для зовнішнього і внутрішнього застосування підбирається в кожному випадку індивідуально в залежності від супутніх захворювань, стану хворого й інших чинників.

Лікування пролежнів у людей похилого віку в нашій клініці проводиться досвідченим медичним персоналом. Наші фахівці забезпечать правильний догляд за хворим, щоб прискорити загоєння ран і полегшити його загальне самопочуття, в також запобігти ускладненню.

Жернов Андрій Олександрович​
Пластичний хірург  |  Стаж роботи: більш як 14 років
У 1999 році закінчив Український медичний ліцей при Національному Медичному Університеті імені О.О. Богомольця.
З 1999 по 2005 рік проходив навчання в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця.

З 2005 по 2008 рік проходив інтернатуру за спеціальністю «хірургія» на кафедрі загальної хірургії та комбустіології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика на базі Київської міської клінічної лікарні №6. Після закінчення інтернатури отримав спеціальність лікар-хірург.

У 2009 році проходив спеціалізацію з комбустіології на базі Харківської медичної академії післядипломної освіти.
У 2010 році — спеціалізація по судинній хірургії в Національній медичній академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика.

На кафедрі комбустіології та пластичної хірургії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика проходив спеціалізацію з пластичної хірургії, а саме:
◆  «пластична хірургія особи»
◆  «пластична хірургія молочних залоз»
◆  ​«пластична хірургія тулуба»
◆  «пластична хірургія кінцівок»
◆  ​«мініінвазивні технології в пластичній хірургії»

Приклади ВИКОНАНИХ ОПЕРАЦІЙ​

• Пролежни 2
  • Пролежни 3
  • Пролежни 4
  • Пролежни 1
  • Пролежни